Monday, 4 July 2011

Long Time No See

Huhahahahuhaa....
"LONG TIME NO SEE" right? of course la, takde idea la nak lempar dalam blog ni..
so,banyak la citer yang nak disampaikann..123,GO!

First,aku nak habaq pasal majlis perjumpaan ibu bapa..No hal la,bapak aku cakap kat Guru Kelas aku, "Terserah cikgu la nak buat apa kat anak saya" (buat benda baek2 je,jgn pikir bukan2 pulak)

Second,aku dapat ikot parents aku pi Kl and Selangor.Second day kat Kl kitaorang pi IKEA! Aku pon tak tau la nape aku suka sesangat tempat tu..Orang pompuan biasanya suka pi window shopping kat SOGO, aku plak?? hurmmmm.Pelik2, ada udang di sebalik mee k? ^ ~ ^ But the importance one is...jeng3,aku dapat jumpa kezen aku! chubby weyh skrg! Nama kezen aku tuh "Uzma bt Zamri".
Nak ngoratt??She still a baby ok..

Third,perkara yang memang menyedihkan bagi ahli dorm aku! Ada roomate aku ni, punyer la cerdik n cute,tetiba jer...KENA BUANG SEKOLAH! :o apsal?itu aku lom pasti,citer brsambung kemudian err. T_T
Masa dengar berita sedey tuh,aku rasa betol2 cam nak nanges.Walaupun aku mmg tak rapat ngan dier, aku da anggap dier cam adek beradek.Huhuuuhuuu, satu katil and satu locker kosong dalam dorm kitaorang...aku pon ta sempat nak minta maaf,bersalaman ke apa ke...sedehhhhhhhhh!

okey,skarang mood da berubah...Dari happy ke Sedeyyyy balik..ok,gudnight..SWEET dreamm!




Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment