Friday, 22 June 2012

Hari sukan maaa

Minggu lepas straight seminggu hari sukan..atayokkkk letih betul *tipu,jangan percaya sebab sy hanya masuk perbarisan

Nak tangkap gambar tapi kamera da abis bateri,oh sadiss..So saya hanya meng-COPY gambar-gambar orang,thanks to Ain...chill..Tahun ni Laksamana number 2..aiii, decrease amacam..takde rezeki kut...Cikgu paksa aku masuk 4x 100m..wut,tak nak tak nak tak nak...kesian plak kat cg,tap nak buat camne 'darah gemuruh' cikgu!so sorry..bab lari-lari ni serah kat orang laen...tttttt PENAKOT

Panglima is the winner tahun ni...ambik lah kau juara...*muka tak puas hati

Taun ni first time aku masuk perbarisan...kena berbaris dalam air huhu,nak nanges ase kasut basah wuuuu







2012, i will miss this moment...akak, why u takde? sebab tu kot Laksamana nombor 2..ehheee

thanks to Rean, sudi tangkap gambar ak yang cun....biarla aku perasan sekali sekala...Lepas ni,takde masa nk main-main sebab hakikatnya, PMR masih menunggu.....Assalamualaikum and bye
Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment