Tuesday, 13 November 2012

Bercinta lepas kahwin














Siap baca novel cintan cintun,terus masuk bila air..Tak lama kemudian buka ebook adik.Ok internet tak ada.Try ayah punya laptop pulak.yes berjaya!Alhamdulillah....Fikir sejenak..Jeng jeng jeng...Idea datang...Citer pasal "marka" la pagi ni..Ai gatai na nak menikah..Takde ar..Sajer la kan,memandangkan remaja memang suka la bab marka-marka ni..Fakta ok bahagian aku reka..


Sebenarnya duk asyik tengok gambar orang kahwin ni.Tadaaaaaaaaaaaaaa

  Seriously,very cute!

 Secocok

Tadi aku baca novel Fajar Pakeer.Sebenarnya dah lama novel tu terperap kat atas almari tu tapi tak pulak aku baca.So,lepas maghrib tadi aku start baca,nanges-nages (serious) sampai ending siap dalam pukul 12.30  pagi..Sedeh wooo...Pasal adik and abang.KANDUNG ok!Tak main la abang angkat-angkat ni..Malas la nak flashback balik novel tu.Shortform je la ek?Yang pasti abang dia Hazim,caring gila.Bayangkan la umur baru 18 tahun dah jaga adik umur 11 tahun..Mak ayah dah takde kat muka bumi..Menangis tak berlagu~ Farish!Huruf F lak tu,best ar orang nama mula ngan huruf F ni.Oh sweet gilerrrrr..Aku suka watak heroin tu..Tak gedik,tak gatal and garang!Hahaha,perempuan garang comel wo!

SUKA LA LELAKI SWEET MACAM DIA! #HAHA GATAI NAK MAMPOS



Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment