Wednesday, 19 December 2012

Allah Maha Mengetahui

Assalamualaikum awak awak, Alhamdulillah pagi tadi aku sempat pi ambik result..Hehe,ayah aku speed dari Melaka pagi tadi..Lam pukul 4 pagi..Sepatutnya semalam dah sampai rumah,tup tup nak tidur kat Melaka satu malam.Mak aii,tak lena aku tidur.

Melaka------------------------------------------------>Terengganu? Result PMR?19 aribulan masih ada kat sana sedangkan nak ambik pmr pada hari yang sama.Tapi! Walaupun kereta ayah aku tu bukan macam kereta korang-korang yang top meletup memang bang bang,selamat la sampai rumah pukul 9 lebih.Sempat la gosok baju sekolah.Pergi sekolah,waaaa berkedut abis!Mana sempat nak gosok betul-betul.Tudung takyah cakap la,memang macam gangster sekolah.Result aku,Alhamdulillah 8a.Berbaloi usaha aku.Hehe,sebenarnya aku rasa doa ibu bapa ngan guru tu penting.Lebih berkat dan Alhamdulillah,TePCES 89 orang straight A's.

Kepada kawan-kawan yang kurang bernasib baik,kalau tanggisan itu dapat redakan perasaan awak orang,teruskan menangis.'Pain is temporary, quitting is forever'. Aku pun pernah kecewa dulu time UPSR dapat 4a 1b.Alhamdulillah dapat tebus balik.Ada hikmah  di sebalik tiap-tiap kejadian.Allah datangkan ujian berdasarkan kemampuan hambaNYA.Mungkin Allah nak bagi rezeki masa SPM nanti,Insyaallah..So,keep forward!Fighting!

That's all,Tataaa and Assalamualaikum


Dari kiri, Model baju berkedut and Teacher Min yang cute











p/s:tolong doakan aku jumpa buku2 yang aku pinjam kat perpustakaan,aiyaa banyak lupaaaaaaaa
Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment