Friday, 29 March 2013

it's my birthdayy

Blueberry,my favourite~~Hepy befday to me,happy befday to me *sambil copy paste Usop Wilca punya  trademark

Ok,muka excited.Sambut befday aku.Oh ya,lupa nak kasitau malam ni ada movie Alice and The Wonderland.KESAH PULAK AKU.And Zarif cakap, "along,sempena befday along,tv3 tunjuk citer ni" Porrrrrahhhh kau,segala jenis binatang,raksasa mak nenek ada dalam tu,kalau cute tu boleh tahan jugak,ni muka macam nenek kebayan tak mandi 12 hari.Then,abah pulak komen

Abah:mat saleh ni memang suka fikir n reka menda pelik2,mengarut,.......
aku   :dah,dia tkde menda nk fikir tentang benda betul

Plan suprise befday aku tu memang senang je nak dilaksanakan,dah memang kerja aku ni terperap dalam bilik,parents kuar pergi beli kek,kfc tu sumer pon tak sedar.Semalam ayah aku buat lawak antarabangsa.Beliau telah menghantar pesanan ringkas atau lebih femes disebut meseg  berbaur ugutan

"kalau tak keluar dalam masa 10 minit wifi off,hahahah hiihihihihi...."

Memang cool gilaax abah aku ni.Betul la kata orang 'HIDUP INI UMPAMA RODA,KEJAP DI ATAS,KEJAP DI BAWAH.Tengahari tadi aku kena marah sebab siang ikan sampai ikan tu lembik.Sapa suruh ikan tu tak makan vitamin,kan antibodi tak kuat.K,poyo.Dan di sebelah malamnya plak mood happy sebab ada orang sudi ingat befday aku.Memang sengaja betul nak kasitau aku dah tua!as 16 years old lah.

 Dear my brother,bagus betul kau bagi lilin n bau-bauannya,tau2 je aku selalu stress

kawaii,ahakssss
Dengan semangatnya,adik lelaki aku tu kasitau yang hadiah tu dia beli masa balik dari sembahyang Jumaat tadi,terima kasih daun keladi.Adik aku,Aina bagi hadiah gak,walaupun aku tahu hang dapat hadiah tu daripada skolah.Tapi kira ok la kan,tanda ingatan wuut.kad ucapan,aku state kan part yang styloo je lah ea

"Assalamualaikum,angah ucapkan selamat hari lahir along.Angah mintak maaf sebab angah selalu malas membaca buku dan tolong along.Along juga malas,..."

ok,kuang aja.Berkepoh la orang wish kat fb n meseg nanti (perasan gila) even strangers

'hepy befday friend' and aku dengan kejamnya membalas 'bila kita kawan?kidinn,thanks' dan si dia pula membalas 'kay stranger -,- wc :) '

mesti dia unfriend aku nanti,ikut suka hang lah.GTG,nite and bye ,nak pi solat isya,memang jenis liat nak solat -_- '
NITE ALL

P/s:I'm in love,haha jangan percaya,hahahahahahahahaha


Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment