Thursday, 23 May 2013

Saya NOOB

hye you allllll miss me or not!! Better you say yes or i will tell your ayah misai sarjan that you did'nt...erm did'nt didn't do anythinggg

Nak kongsi satu kisah yang menyayat hati jantung perasaan sob sob

Haritu aku ajak abah pergi bank masa balik dari sekolah.Nak pi masuk duit kat mesin ATM je,tapi still lokasi dia tu dalam bank yang penuh orang tu.

"pergi la nak masuk duit,abah tunggu lam kereta"

"yelah,jap nak kira duit,1,2,3,...."

"duit seringit2 mana dia terima -_-' "

"yedop?ok ok"

then masuk bank,tengok ada satu not in service,pak cik guard tu cakap "yang tu boleh guna".Aku pun masukkan kad,tekan no pin,beres.Pilihan?alamak screen ni mana ada tulis simpanan,gelabah2,then aku batalkan and keluar dari bank tersebut  dan menuju ke kereta.Nak tanya camne nak simpan la.Pastu masuk balik,pak cik guard buat muka toya dia tu,beciku tak suka sangat lah kalau orang perhati apa yang kita buat.Masukkan balik kad,masuk no pin.Aiyaaaaa apa ama mana ada dia tulis simpanan dah la aku tak tahu beza akaun simpanan and semasa.Last2 chow pi kereta balik.Abah pon matikan enjin kereta,ajak aku pi.Abah tunggu depan bank,aku tunggu lam kereta.Panas Oiii,Jatuh saham la kalau pergi kali ketiga plak dengan kena tengok muka pak cik guard yang macam perli orang tu.ERGH..sesi tarik menarik suruh keluar dari kereta bermula....

"jomlah meh kita pergi,abah ajar sampai bila tak pandai?"

"Balik ekgi along tengok lam internet la!!!!!nanti pak cik guard oor tengok wat malu jer dhla masuk 2 kali dh,takmooooooooo."

"Mana ada lam internet~mari,mari mari,abah dah jumpa pak cik guard tu,dia dh janji takmboh sengeh lagi"

"HAHAHAHAHA,bila masa au,takmbohhhh.~~~~~~"

Last2 abah aku nak tolong masukkan,bagi no pin kat abah,terpaksa.Abah masuk bank then lupa no pin plak,sebenarnya aku punya no pin,sory naik lori lah aku nak kasitau abah or sapa2 hehehe..Nak sampai rumah tu abah pon duk mengulas pasal incident kat bank tadi.OK sebenarnya aku sudah TERSALAH mesin ATM tu.Abah aku cakap memang la yang aku pilih tu tak boleh masukkan duit,terima boleh la.Then,aku salahkan pakcik yang langsung tak rasa bersalah gelakkan aku tadi.Siap kau pakcik guardddd.Soon,sedara mara plak tahu pasal ni,jatuhla saham aku lepas ni
Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment