Friday, 18 October 2013

#October

Assalamualaikum and hye readers!

burrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



And Selamat Menyambut Hari Raya Haji to all muslims in the world.Yeah I know it's too late to wish hari raya korban but at least I managed to spend my precious time to wish and blalalalala dont need to explain much

 I cant wait for school holidays.I need a break from this entah kenapa sgt sibuk.Kadang-kadang mesti dalam hidup kita nak jugak ada privasi dan rehat tanpa ada sorang pon yang ganggu kita.Tahu tak camne perasaan bila kita dah siap semua kerja rumah,basuh baju,cuci pinggan,jemur baju,kemas bilik and semua orang dalam rumah dah takde sebab nak bersihkan mana2 bahagian rumah yang besepah dan semua yang kita perlu buat adalah duduk dalam bilik layan lagu jiwang atau buat macam2 benda yang kita suka.Rumahku Syurgaku walawehhhhhh arghhh bestnya~~

 Back to keyboard.

 Nanti cuti aku ingat nak daftar tuisyen,tengok dulu lah caner.Rumah jauh camni la.Abah cakap nak ajar aku memandu,harap2 jadi la,dari aku lepas PMR lagi nak ajar,tak ajar2 jugak aishh.Memang lah,asal akhir tahun je hujan memanjang,bila aku nak training nya.Nak drift pun tak bleh pasal jalan basah.KONONNYA~~

Nanti lepas exam,aku dah rancang nak buat apa whuauauauaahahaha,novel dah beli.Tajuk awek apa entah,tak koyakkan lagi plastik novel tu tau,akan ku rasmi lepas exam hoho.HAAAA aku dah ingat,AWEK CHUCK TAYLOR search ah kat tenet kalau nak tengok cover,cover je lah nak baca beli sendiri,takpon boleh pinjam dengan manusia.Satu lagi aku rancang nak search and usha2 kat orang sapa ada citer twilight,and the sambungan tetreerttt.....

Kak sah ajak pi Big Bad Wolf,best tu memang la best.Masaalahnya Aku nak pergi dengan sapa?Takkan nak naik bas semata-mata pi bigbadwolf haiyaa,sapa baik hati nak tumpangkan aku?Please...Anyone?Wolf? DAH NAK START MEROYAN SPM dah nak dekat,sapa tak sedar diri lagi tu,sedar2 lah sekarang.Tak guna kalau just countdown kat facebook tapi tak study.Tak aci ok,tak aci.Em em em, dah lama tak post gambar sendiri kan,ecece nanti lah aku upload gambar lobang idung aku yang terkini,ada la dalam seinci dua tahap kekembangan dia bekembang sbb faktor resdung,k mengarut.

 Thank You,Bye,and Assalamualaikum again!.
Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment