Tuesday, 9 December 2014

imbalance hormone

Tengah malam kemas bilik,kertas2 spm,buku,exam akhir tahun pertengahan tahun banyak lagi tak buang,Pastu fikir sayangnya nak buang semua ni,pastu tetiba an an terfikir nanti nak isi UPU nak mintak kos apa,universiti mana.Nak minta engineering,addmath pergi mampos,pastu terfikir kalau tak mintak kos yang ada biologi,rugi pulak 2tahun hafal mitochondria bagai nak rak,ok pastu nak minta pharmacist,aku ni dahlah cuai,belajar suka hati,kalau menyesal,kandas tengah jalan apa hal?Kimia,kebanyakan kos memang wajib la tu,tapi aku taknak keje lam lab huhu,dalam kilang lagi la tak nak.Apa yang kau nak sebenarnya ni? -_-"

Pastu buat keputusan tak nak fikir,aku kena search apa entah yang aku rase mustahak semalam,tapi sudah lupa,tengok baru semalam,kismis tak luak ni lah jadinya.Akhir-akhir kena fikir balik sebab nanti isi borang gelabah,kang salah isi nanya duduk rumah sampai tua.Pastuuuu nak jadi cikgu pulak,takleh2 mood sering bertukar,nanti time aku takda mood malas nak mengajar,dosa free makan gaji buta,satu lagi aku memang kurang suka sikit handle majlis-majlis bagai aaacoontohnya majlis guru,hari sukan dan sebagainya.Umi cakap jadi cikgu la bagus,haa jadi cikgu BI ke,dapat pahala dan lain-lain lagi

 "Umi,rugi la jadi cikgu,belajar pening-pening ke diri,last-last keje mende senang" (senang la sangat,alasan)

 "?????Orang nak keje senang dia pulok nk payoh"

Sekali lagi apa yang aku nak sebenarnya neh?


Boleh tak nak jadi toke farmasi,tapi tak nak belajar pharmacist? *kelip2mata

PERGI MAMPOS.
Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment