Monday, 19 January 2015

#Dorm-mate Farhana Razak

Assalamualaikum,




post ini saya tujukan kepada dorm-mate saya yang paling tua tapi still tak nak mengaku.Minta maaf sangat-sangat sebab tak wish beday awak semalam huhu.SORRY FARHANAAAAA SAYA BETUL2 LUPA,SERIUS.Sebenarnya boleh je nak bagi alasan "Minta maafla saya demam" (ni betul2 tau bukan cobaan) ataupun "oh saya lupa hari ni berapa haribulan" sedangkan saya ingat je malam ni ada citer Cina best.auchh.Umumnya saya memang seorang yang memang tak ingat birthday orang walaupun orang ingat birthday saya.Boleh kira ngan jari la orang2 and termasuk family yang saya ingat beday dia,tak tau la kenapa.Paling tragis,dulu saya ingat saya lahir 31 Mac padahal tu beday anak orang lain.

Happy belated Birthday Nurul Farhana Bt Abd Razak,smoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.Jangan lupa saya tau time belajar,time kawin,time mak-mak haha.Semoga awak sukses selalu,be good girl,good muslimah,kawen jangan lupa jemput,sebab nak gi ngosek haha awk kan nak kawin awal :P .Minta maaf la sebab dok ingat,lepas ni saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk ingat ok ok,angguk cepat.Minta maaf la kalau buat awak terasa hati selama ni ok.Saya suka kawan dengan awok walaupun awak tak ajar saya main rubiks huh kedekut,haha jangan marah dah tua,, kan?

Gambar kita dua orang tadok memang takde,kenapa hubungan kita sangat tragis sobs.Sebenarnya ada je aritu masa graduasi tapi sebahagian gambar tu hilang dok tau pah mana,pahtu saya dengan gigihnye nak log in photobucket,sebab nak cari gambar masa gi Angulia dulu ada,tapi tak boleh pulak,tu yang I update status kat fesbuk tu haha,pastu gambar  masa ambik result ada satu tapi ergh laptop aritu format,saya nak minta ngan awak takut awak syak saya nok buat benda2 plak haha.Saya cuba menjadi semisteri yang boleh agar tidak disyaki,k melalut.ok dah la tu panjang sangat dah ni,kalaulah essay bi boleh karang macam ni,lancar je kan best.erm ok tahap melalut semakin melarat,nanti kalau jumpa Insyaallah nak snap bebanyok gitu,okeh okeng.

salam sayang dari saya,muah muah muah <3
Kamsahamnida!

2 comments :