Wednesday, 7 January 2015

#STANDARD123456

Masa kemas bilik,aku jumpa balik satu bekas cd superman yang aku dapat free masa makan kfc,ok cukup.Dalam tu memang banyak la cd gambar,tapi dulu aku try bukak,takde sekeping pun gambar keluaq,dah la pendrive aku kena format masa tu,tahun2 seterusnya pulak,pergi servis laptop,sisa2 gambar semua terdelete,ARGHHHH rase dunia ini tidak adilll.

and wonder what? Aku berjaya dapat balik gambar2 tu,walaupun yang dalam laptop and pendrive tu dah burn,tapi yang dalam cd tetap ada,rasa macam nak nangis masa tu.Alhamdulillah

RINDU...

Kantin


 Main dengan budak2 bila mak mesyuarat(contohnya korang yang kat atas haha),akak mesra orangnya

Jalan kaki pergi beraya

Main monopoly,tumblin monkey,uno,tampar meja,kotak beracun,galah panjang,skipping ramai2,main bola sepak guna bola tampar and budak laki jadi keeper,cikgu suruh ea haha

sapa la wat gegor ni *ketapgigi

sebahagian lagi doktau pergi mana

 Suka hati ambik gambar depan kelas,xmalu pun wekk


Guru kelas and satu-satunya cikgu bm yang akan buat test,buat sambil tengok kamus dewan,bagi markah and lepas tu boleh pergi PJ or masuk makmal komputer and buat suka hati,asal no vandelisme.

kadang2 jadi Cikgu Bi kitaorang bila Mr Hong takde a.k.a Ayah Faiz

Ini Zainab a.k.a Nab,goodluck SPM tahun ni,dulu takde istilah junior senior,takde panggil kak kak pun

My bestiesss,skolah kat MRSM PC,First time pindah skolah aku masa darjah 5,Si Hanis yang selalu bawak bekal pelik,padahal kitaorang jakun haha,,kat belakang tu bilik persalinan and bilik buat ketupat rendang


Rindu kem,jambori,khemah ibadat and blala,caption:tak suka cg yang amek gambar ni,saja je kan buat annoying depan aku,dulu memang tak suka lah kat dia,pastu tulis kat kertas "org2 yang sy bencii" mak nampak terus bagitau kat cikgu tu pulak tu,adoyai sabo je la

gurlzz

boyzzz

how I cannot miss them,darjoh 4 yeyy no serious problem nak pikir,molek pulok Aswan kat tengah tu


group bakul

 
 Traditional dance,percaya tak kitaorang pernah buat show depan anak Raja?hehe

dari kiri,ustaz Amri,Sir Zul yang ditakuti semua orang,and cikgu Mat cikgu math aku,yang kelakor,caring and suka cter kesah beruang makan nasi! ><


 Gurubesar call me,kak LONG gangster tak


 Azwa,my bestfriend,dia pindah skolah aku masa darjah4,aku memang kutuk dia first time jumpa,sbb dia cakap dia pandai melukis ,bajet cam pandai je en haha tapi memang pon,no doubt!dari sekeping kertas hodoh,dia bjaya lukis mcam2,kekadang dia letak shell,guna tali ikat dekat buku mmg kreatif abes,lupa nak cakap dia bawak jam loceng pergi sekolah letak bawah meja sebab nak tidur.

bbq time

 Nak gigit sekali dengan jari korang boleh?ihikhik,rasa disayangi haha


Sebab dah lama tak post gambar kan,hehe.Tq atas semua memoriess,Akhir kata aku rindu semua orang,walaupun masa akhir sekolah tu ada kisah sedih tapi kenangan sekolah rendah ni memang aku akan ingat sampai bila2,Insyaallah.


Kamsahamnida!

No comments :

Post a Comment